事件

Prev Media
Next Media

Endless Rolling Special Present –Age of Feminism

日期
2015 / 10 / 24 | 2:00 PM
場地
票價
HKD 120 (1 category)
HKD 180 (2 category)
HKD 100 (觀眾/AUDIENCE)
 
 
場數
1
藝術範疇
舞蹈
類別
爵士/嘻哈/街舞
 
 
內容簡介
宣傳易過借火!
大家仲記唔記得今年既四月既ENDLESS ROLLING STREET BATTLE 呢! 當日就算係熱死人既環境, 但各位DANCER 都好投入係當中(仲飲晒全場REDBULL, 好叻叻!), 我地ENDLESS ROLLING既搞手真係非常之感動! 真係好多謝大家一直支持!!

我地由2007 至今, 已經搞左好多唔同既ENDLESS ROLLING BATTLE!我地將會舉辦一個新賽事, 名為” AGE OF FEMINISM”!
“Feminism” 係中西十八世紀女性主義運動的名字, 主張推動女性的力量, 權利, 以及反性別歧視等等。而是次AGE OF FEMINISM 顧名思義主角當然就係我地眾多位女DANCER啦!!

香港首個女性專屬的1ON1賽事, 相信當日一定激烈過宮心計, 期待大家繼續支持我地, 特別今次係女性既BATTLE 賽事!
我們都好鼓勵大專的同學仔參與是次賽事,感受一下街舞的獨特文化魅力。

DEEJAYS
-DJ Kit - hiphop side
-DJ Liu - funk style side

MC
-Mc DeeGor
 
 
主辦
 
 
 
Hip Hop
評判
Sukirabbit@ShortyGuns、Janette Wong@ShortyGuns、Ruby@LadyFunker
 
 
 
Funk Style
評判
T'sh DivaBlack@ I.H.O.W.HK、LydiaTau Tau@Smooth Boogie