下載中...
 
  
《失身1234》
My First Time
類別
 
本地製作 - 粵語演出
日期
 
2012 / 8 / 30 - 9 / 2 |  8 pm
2012 / 9 / 1 - 2 |  3 pm
場地
 
票價
 
HK$ 290, 240 ,190*
場數
 
6
主辦
 
演出/製作
 
內容簡介
 

四個語出驚人嘅演員,輪住嚟分享四萬個初夜回憶,一件幾乎每個地球人都共同擁有嘅經歷 初夜,我哋主場話事論盡所有第一次。點解大家從來都唔夠膽攞初夜感受同人分享,每個人嘅初夜都影響緊自己同另外一個人往後嘅人生,我哋揀高度公開講第一次,同幾千人分享四萬個不同嘅第一次。初夜回憶係浪漫、尷尬、痛苦、甜美、緊張、被動、懷念抑或享受,立即現形,笑住講次,好好準備下一次。無論你仲記唔記得嗰一次,抑或已經印象模糊,愛係需要『做』先有存在價值,來吧!等我哋邊講邊做俾你睇。

如果你冇或者未有初夜,就更加要嚟睇吓聽吓窺探吓人哋嘅初夜性事,話唔定你今晚就會製造出你嘅第一次……。

原著作者Ken Davenport由1998年開始於網站myfirsttime.com收集世界各地的人如何失去初夜,撰寫出《My First Time》一劇。故事的廣泛性無容置疑,不同國度不同語言但有著同樣的經驗,性愛本身就是人與生俱來的需要,沒有色情也沒有淫邪,初夜更是每個人只得一次,只要明白愛,就能好好享受每一次。

劇種
 
藝術總監
 
原著
 
翻譯
 
導演
 
監製
 
演員
 
製作經理
 
舞台監督
 
執行舞台監督
 
佈景設計
 
燈光設計
 
音響設計
 
服裝設計
 
化妝及造型設計